Doprava a platba

Česká pošta: Doporučená zásilka

Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty, doručení obvykle do 48 hodin od odeslání zásilky, ale Česká pošta termín doručení negarantuje.

Dopravné 45,- Kč. Tato služba je pro Vás dostupná pouze při nákupu zboží do 999,- Kč.

Platbu lze uskutečnit třemi způsoby:

Převodem
Bankovní účet: Číslo účtu: 252002774/0300
ČSOB
Jako variabilní symbol je vždy nutné uvést číslo objednávky!

Dobírkou
Doběrečné 36,- Kč.

Platební bránou Comgate

Poplatek za transakci činí 20,- Kč.

 

Česká pošta: Balík Do ruky

Přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailu.

Proč je Balík Do ruky tak výhodný?

Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu. Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.

Dopravné 89,-Kč, při objednávce s celkovou cenou za zboží nad 2.000,- Kč je dopravné ZDARMA.

Platbu lze uskutečnit třemi způsoby:

Převodem
Bankovní účet: Číslo účtu: 252002774/0300
ČSOB
Jako variabilní symbol je vždy nutné uvést číslo objednávky! 

Dobírkou
Doběrečné 36,- Kč.

Platební bránou Comgate
Poplatek za transakci činí 20,- Kč.

 

Česká pošta: Balík Na poštu

Bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat.

Proč je Balík Na poštu tak výhodný? 
Nemusíte být v určitý čas na určitém místě - balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Sami si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Česká pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

Dopravné 87,- Kč, při objednávce s celkovou cenou za zboží nad 2.000,- Kč je dopravné ZDARMA.

Platbu lze uskutečnit třemi způsoby:

Převodem
Bankovní účet: Číslo účtu: 252002774/0300
ČSOB
Jako variabilní symbol je vždy nutné uvést číslo objednávky!

Dobírkou
Doběrečné 36,- Kč.

Platební bránou Comgate
Poplatek za transakci činí 20,- Kč.

 

Kurýrní služba DPD

Doručení službou DPD Classic:

  • DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho
    následující pracovní den.
  • O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
  • Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.
  • Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti.
  • Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.

 

Doručení zásilky do odběrného místa DPD ParcelShop:

  • Na výběr máte již přes 130 poboček
    DPD ParcelShopy jsou po celé ČR a tvoří je pobočky Mountfield, Uloženka a DPD a další. Zásilka zůstane v DPD ParcelShopu 7 kalendářních dní.
    Přehled DPD ParcelShopů je na www.dpdparcelshop.cz.
  • Zásilku máte pod kontrolou
    O zásilce dostanete informace přes SMS/e-mail:
    Když DPD vyzvedne zásilku v našem e-shopu.
    Když DPD doručí zásilku do DPD ParcelShopu.
    Když si zásilku nevyzvednete 4. kalendářní den po doručení do DPD ParcelShopu.
  • Většina poboček má otevřeno 7 dní v týdnu
  • Sledujte svou zásilku a spojte se s DPD
    www.dpd.cz
    Zákaznická linka: PO - PÁ 7:00 - 18:00, info@dpd.cz, 841 700 700

Pro využití komfortu této služby je NUTNÉ uvádět telefonní číslo na kterém budete k zastižení

Dopravné DPD Classic: 119,- Kč, při objednávce s celkovou cenou za zboží nad 2.500,- Kč je dopravné ZDARMA.
Dopravné DPD ParcelShop: 129,- Kč, při objednávce s celkovou cenou za zboží nad 2.500,- Kč je dopravné ZDARMA.

Platbu lze uskutečnit třemi způsoby:

Převodem
Bankovní účet: Číslo účtu: 252002774/0300
ČSOB
Jako variabilní symbol je vždy nutné uvést číslo objednávky!

Dobírkou
Doběrečné 39,- Kč.

Platební bránou Comgate
Poplatek za transakci činí 20,- Kč.

 

Osobní odběr - Cheb

Ojednávku si také můžete vyzvednout osobně v Chebu na adrese:

SmokePipe.cz
Hypermarket Albert - obchodní pasáž
Evropská 175/32
350 02 Cheb

V případě osobního odběru na pobočce je účtován manipulační poplatek 39,- Kč.


Jak postupovat v případě zájmu o osobní odběr?

  • 1) Vytvořte si objednávku v našem internetovém obchodě.
  • 2) Jako dopravu vyberte "Osobní odběr - Cheb".
  • 3) Po odeslání objednávky do systém obdržíte rekapitulaci objednávky.
  • 4) Vyčkejte na e-mail o tom, že se objednávka zpracovává (e-mail dorazí nejpozději do 2 hod. od odeslání objednávky do systému / v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod.).
  • 5) Následovat bude ještě e-mail o vyskladnění zboží. V případě objednání zboží s uvedenou dostupností„Skladem“ Vám přijde v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod. e-mail obvykle ještě tentýž den. V případě zboží s uvedenou dostupností „Skladem u dodavatele“ dorazí e-mail do 24 - 48hod.).
  • 6) Opište číslo objednávky, popř. vytiskněte e-mail s rekapitulací objednávky.
  • 7) Vyzvedněte si zboží na výše uvedené adrese nejpozději do 5 dnů od obdržení e-mailu s vyskladněním objednávky.

Otevírací doba pobočky:

Po - Pá: 9:00 - 18:00
So: 9:00 - 13:00
Ne: ZAVŘENO

 

Kurýrní služba - Slovensko

Dopravné 179,- Kč

Doba dodání od odeslání zásilky je 2 - 3 dny.

Pro objednávky na Slovensko lze využívat platbu bankovním převodem na náš účet v EURech a tato transakce je zcela ZDARMA.
Zboží bude odesláno po připsání platby.

Při platbě převodem na náš účet v EUR je nutné zadávat: číslo účtu, IBAN a BIC kód.

Číslo účtu: 2300761425/2010 (FIO banka)
IBAN účtu: CZ1620100000002300761425
BIC kód: FIOBCZPPXXX

Adresa banky pro mezinárodní převod:

Fio banka, a.s.
V celnici 1028/10, 117 21
Praha 1

Jako variabilní symbol použijte prosím číslo objednávky.

 

Kurýrní služba - Německo

Dopravné 249,- Kč

Doba dodání od odeslání zásilky je 3 - 4 dny.

Pro objednávky do Německa lze využívat platbu bankovním převodem na náš účet v EURech a tato transakce je zpoplatněna částkou 20,- Kč.
Zboží bude odesláno po připsání platby.

Při platbě převodem na náš účet v EUR je nutné zadávat: číslo účtu, IBAN a BIC kód.

Číslo účtu: 2300761425/2010 (FIO banka)
IBAN účtu: CZ1620100000002300761425
BIC kód: FIOBCZPPXXX

Adresa banky pro mezinárodní převod:

Fio banka, a.s.
V celnici 1028/10, 117 21
Praha 1

Jako variabilní symbol použijte prosím číslo objednávky.

 

Internetový obchod SmokePipe.cz se řídí těmito platebními a dodacími podmínkami:

Platba

  • Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny (kupní cena = celková cena za zboží + cena za dodání).
  • Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je účetním dokladem a je přiložena k dodávanému zboží.
  • Kupující je povinen uskutečnit finanční plnění před předáním zboží v termínu splatnosti.
  • Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu, např. u zákazníků, kteří byli v dřívějších obchodních transakcích v prodlení při finančním plnění.
  • Cena za dodání je tvořena základním dopravným, ke kterému se připočítává doplňkový poplatek dle způsobu úhrady (převod, dobírka, platba platební bránou Comgate). Při objednávce s celkovou cenou za zboží nad 2000,- Kč je základní dopravné prostřednictvím České pošty ZDARMA. Náklady na dopravné hradí v těchto případech prodávající.
  • Platba předem bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího není zpoplatněna. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího, zboží je poté neprodleně expedováno zákazníkovi. Není-li dohodnuto jinak, je obvyklá doba splatnosti 3 kalendářní dny. O neuhrazení v době splatnosti bude kupující prodávajícím upozorněn. Pokud však nebude částka na účet připsána do 10 kalendářních dnů od vytvoření objednávky, nebude již objednané zboží rezervováno a prodávající je oprávněn objednávku zrušit.
  • Platba dobírkou v hotovosti dopravci nebo na výdejním místě při převzetí zásilky je zpoplatněna doběrečným. Doběrečné je doplatek k základní ceně za dopravu na úhradu doplňkové služby dopravce spojené s převzetím peněz a jejich zasláním na účet odesílatele.
  • Platba platební bránou Comgate při vytváření objednávky je umožněna v rámci České republiky a je zpoplatněna poplatkem za transakci a to částkou 20,- Kč. Provedení platby zprostředkovává platební systém Comgate. Po stisknutí tlačítka "Zaplatit" při vytváření objednávky budete přesměrováni na platební bránu, kde budete moci realizovat platbu.

 

Přeprava zboží

  • Prodávající na základě objednávky podle zákazníkem zvolené možnosti dopravy a platby předá zásilku s adekvátně zabaleným zbožím dopravci a emailem informuje kupujícího o expedování.
  • Za porušení nebo nedodržení podmínek přepravy dopravcem nenese prodávající odpovědnost. Prodávající však sleduje průběh doručování zásilek a v případě prodlení nebo nezobrazování informace o doručování kontaktuje dopravce o doplnění informací. V případě vyskytunutí problému způsobeného dopravcem (např. ztráta zásilky) se prodávající vždy snaží kupujícího kontaktovat a nadstandartně mu navrhnout náhradní řešení situace.
  • Způsob doručení vybírá kupující z možností pro doručování nabízených prodávajícím v objednávkovém formuláři. V případě, že je způsob dopravy na základě požadavku kupujícího smluven jinak, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto jiným způsobem dopravy.

 

Dodání

  • Prodávající je podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce.
  • Zboží s uvedenou dostupností „Skladem“ a objednané do 15:00 hod. je obvykle expedováno nejdéle následující pracovní den (v pracovní dny) při platbě platební bránou Comgate nebo dobírkou. Při platbě předem na účet je zboží expedováno neprodleně po připsání částky na účet prodávajícího.
  • Zboží s uvedenou dostupností „Skladem u dodavatele“ a objednané do 15:00 hod. je obvykle expedováno nejdéle následující pracovní den (v pracovní dny) při platbě platební bránou Comgate nebo dobírkou. Při platbě předem na účet je zboží expedováno neprodleně po připsání částky na účet prodávajícího. Pokud by se měla doba vyřízení objednávky prodloužit, je kupujícímu oznámen předpokládaný termín dodání.
  • Doba vyřízení objednávky s jinou dostupností nebo na základě předběžného objednání se pohybuje zpravidla mezi 3-15 pracovními dny a je ovlivněna zejména způsobem platby a tím, zda je vybrané zboží na skladě dodavatelů.
  • Dodací lhůta může být přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. V takovém případě je kupujícímu oznámen předpokládaný termín dodání nebo nabídnut jiný srovnatelný výrobek. K zaslání srovnatelného výrobku je prodávajícím vyžádáno odsouhlasení kupujícího. Není-li však prodávající schopen ani do 30 kalendářních dní odeslat zboží kupujícímu (předat k přepravě prvnímu přepravci), je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené kupujícím k aktuální objednávce (kupní smlouvě) na jeho účet.

 

Převzetí

  • Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
  • V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  • Převzetím zásilky (případně podpisem dodacího listu) kupující stvrzuje, že dopravcem předaná zásilka je v pořádku a splňuje všechny podmínky a náležitosti pro přepravu. Na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel. Proto kupujícímu důrazně doporučujeme, aby při převzetí zásilky od přepravce zkontroloval neporušenost obalu a v případě jakýchkoliv závad toto přepravci neprodleně oznámil. V případě shledání poškození obalu naznačujícího i možnost poškození zboží doporučujeme sepsat s dopravcem zápis o poškození, při poškození svědčícím o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.