Postup při reklamaci
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace, prosíme, postupujte dle uvedených informací.
Jak postupovat když...
1. Zboží bylo doručeno nekompletní, nebo neodpovídá popisu produktu:
- Neprodleně nás kontaktujte e-mailem na smokepipe@seznam.cz, nebo na telefonním čísle +420 724 287 353.
- Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
2. Zboží mi bylo doručeno poškozené přepravcem:
V případě, že vám bylo zboží doručeno poškozené, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba co nejdříve informovat přepravce:
- Česká pošta - skutečnost o poškození zásilky oznamte do 2 pracovních dnů na kterékoliv pobočce České pošty.
- DPD - je nutné vyplnit Zápis o škodě na public.dpd.cz/ocm nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.
3. Na zboží se vyskytuje závada:
- V případě, že se na zboží vyskytuje výrobní vada, postupujte dle níže uvedených bodů.
Co je potřeba doložit?
- V první řadě doporučujeme zjistit, která část zboží je vadná, aby nemuselo být odesláno k reklamaci např. celé balení elektronické cigarety. V případě, že nebudete schopni zjistit, která část je vadná, zašlete kompletní balení na přezkoušení.
- Abychom mohli vaše reklamace vyřídit co nejrychleji, přidejte ke zboží také stručný popis závady.
- Pro rychlejší vyřízení reklamace také doporučujeme ke zboží přidat kopii dokladu o koupi (faktury). V případě, že nemáte možnost fakturu okopírovat, opište alespoň číslo objednávky (nebo faktury).
Jak zboží odeslat?
- Reklamované zboží doporučujeme před odesláním řádně zabalit (např. do bublinkové obálky), abyste zabránili případnému dalšímu poškození při přepravě.
- Společně s dokladem o koupi a stručným popisem závady zboží zašlete na adresu:
Tomáš Cigánik (SmokePipe.cz)
Evropská 175/32 (OC Hypermarket Albert)
350 02 Cheb
- Reklamované zboží doporučujeme odeslat tak, abyste měli doklad o předání zboží přepravci.
- Zboží neodesílejte na dobírku, nebude přijato.
Jaká je lhůta pro vyřízení
- Vaše reklamace bude vyřízena nejdéle do 30ti dnů.
Na jaké zboží nebo typ reklamace se záruka nevztahuje?
- V případě, že se nejedná o vadu výrobku, ale vadu vzniklou běžným opotřebením (např. slabší tvorba páry, přepálená spirálka v atomizéru apod).
- Na subjektivní názory chuti (např. nevyhovující příchuť e-liquidu).
- Na mechanické poškození zboží uživatelem (kupujícím).
- Na nevyhovující produkt (nejedná se o reklamaci, ale vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě)
- Na závady vzniklé během přepravy. V takovém případě je zapotřebí postupovat dle bodu"...zboží mi bylo doručeno poškozené přepravcem" výše.
Doplňující informace
- V případě neoprávněné reklamace může být požadována úhrada nákladů spojených s reklamačním řízením, popř. náklady spojené s přepravou zboží zpět ke kupujícímu.
- V případě, že si nejste jisti, jestli se jedná o závadu na výrobku nebo vadu vzniklou běžným opotřebením, kontaktujte nás e-mailem na smokepipe@seznam.cz, rádi vám pomůžeme.
- Celé znění platného Reklamačního řádu.