Postup při reklamaci

Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace, prosíme, postupujte dle uvedených informací.

 

Jak postupovat když...

 

1. Zboží bylo doručeno nekompletní, nebo neodpovídá popisu produktu:

  • Neprodleně nás kontaktujte e-mailem na smokepipe@seznam.cz, nebo na telefonním čísle +420 724 287 353.
  • Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.


2. Zboží mi bylo doručeno poškozené přepravcem:

  • V první řadě vždy prosíme řádně zkontrolujte stav zásilky při převzetí. 
  • Jeví-li zásilka známky poškození, nepřebírejte ji.
  • Je-li zboží poškozeno i přesto, že obal zásilky nebyl poškozen, kontaktujte co nejdříve přepravce:
  • PPL - kontaktujte přepravní službu nejpozději do 2 prac. dnů na tel. čísle: 844 775 775.
  • Česká pošta - skutečnost o poškození zásilky oznamte v den doručení na kterékoliv pobočce České pošty.
  • Po sepsání reklamačního protokolu s přepravcem nás kontaktujte na smokepipe@seznam.cz.


3. Na zboží se vyskytuje závada:

  • V případě, že se na zboží vyskytuje výrobní vada, postupujte dle níže uvedených bodů.

 

Co je potřeba doložit?

  • Abyste nemuseli k reklamaci zasílat celý set zakoupeného zboží (např. sada elektronické cigarety), doporučujeme v první řadě identifikovat vadný díl. Pokud nejste schopni sami identifikovat vadný díl, zašlete k reklamaci kompletní balení produktu.
  • K reklamovanému zboží přidejte vyplněný reklamační list a kopii faktury, urychlíte tak výrazně vyřízení reklamace.

 

Jak zboží odeslat?

  • Reklamované zboží doporučujeme před odesláním řádně zabalit (např. do bublinkové obálky), abyste zabránili případnému dalšímu poškození při přepravě.
  • Společně s vyplněným reklamačním listem zašlete zboží na adresu: Tomáš Cigánik (SmokePipe.cz), Valdštejnova 1560/13, 350 02 Cheb.
  • Zásilku pojistěte na hodnotu zboží, za případné další poškození při přepravě ručí dopravce.
  • Zboží neodesílejte na dobírku (za peníze), nebude přijato.

 

 Jaká je lhůta pro vyřízení 

  • Vaše reklamace bude vyřízena nejdéle do 30ti dnů.

 

Na jaké zboží nebo typ reklamace se záruka nevztahuje?

  • V případě, že se nejedná o vadu výrobku, ale vadu vzniklou běžným opotřebením (např. slabší tvorba páry, přepálená spirálka v atomizéru apod).
  • Na subjektivní názory chuti (např. nevyhovující příchuť e-liquidu).
  • Na mechanické poškození zboží uživatelem (kupujícím).
  • Na nevyhovující produkt (nejedná se o reklamaci, ale vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě)
  • Na závady vzniklé během přepravy. V takovém případě je zapotřebí postupovat dle bodu"...zboží mi bylo doručeno poškozené přepravcem" výše.

 

Doplňující informace

  • V případě neoprávněné reklamace může být požadována úhrada nákladů spojených s reklamačním řízením, popř. náklady spojené s přepravou zboží zpět ke kupujícímu.
  • V případě, že si nejste jisti, jestli se jedná o závadu na výrobku nebo vadu vzniklou běžným opotřebením, kontaktujte nás e-mailem na smokepipe@seznam.cz, rádi vám pomůžeme.
  • Celé znění platného Reklamačního řádu.

 

Stáhnout a vyplnit reklamační list