Postup při reklamaci

V případě, že byla na zboží nalezena závada, postupujte dle níže uvedených bodů.

 

Jak postupovat když...

 

1. Zboží bylo doručeno nekompletní, nebo neodpovídá popisu produktu:

  • Neprodleně nás kontaktujte e-mailem na smokepipe@seznam.cz, nebo na telefonním čísle +420 724 287 353.
  • Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.


2. Zboží mi bylo doručeno poškozené přepravcem:

V případě, že vám bylo zboží doručeno poškozené, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba co nejdříve informovat přepravce:

  • Česká pošta - skutečnost o poškození zásilky oznamte do 2 pracovních dnů na kterékoliv pobočce České pošty.
  • DPD - je nutné vyplnit Zápis o škodě na public.dpd.cz/ocm nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky.


3. Na zboží se vyskytuje závada:

  • V případě, že se na zboží vyskytuje výrobní vada, postupujte dle níže uvedených bodů.

 

Co je potřeba doložit?

  • V první řadě doporučujeme zjistit, která část zboží je vadná, aby nemuselo být odesláno k reklamaci např. celé balení elektronické cigarety. V případě, že nebudete schopni zjistit, která část je vadná, zašlete kompletní balení na přezkoušení.
  • Abychom mohli vaše reklamace vyřídit co nejrychleji, přidejte ke zboží také stručný popis závady.
  • Pro rychlejší vyřízení reklamace také doporučujeme ke zboží přidat kopii dokladu o koupi (faktury). V případě, že nemáte možnost fakturu okopírovat, opište alespoň číslo objednávky (nebo faktury).

 

Jak zboží odeslat?

  • Reklamované zboží doporučujeme před odesláním řádně zabalit (např. do bublinkové obálky), abyste zabránili případnému dalšímu poškození při přepravě.
  • Společně s dokladem o koupi a stručným popisem závady zboží zašlete na adresu: 
Tomáš Cigánik (SmokePipe.cz)
Evropská 175/32 (OC Hypermarket Albert)
350 02 Cheb
  • Reklamované zboží doporučujeme odeslat tak, abyste měli doklad o předání zboží přepravci.
  • Zboží neodesílejte na dobírku, nebude přijato.

 

 Jaká je lhůta pro vyřízení 

  • Vaše reklamace bude vyřízena nejdéle do 30ti dnů.

 

Na jaké zboží nebo typ reklamace se záruka nevztahuje?

  • V případě, že se nejedná o vadu výrobku, ale vadu vzniklou běžným opotřebením (např. slabší tvorba páry, přepálená spirálka v atomizéru apod).
  • Na subjektivní názory chuti (např. nevyhovující příchuť e-liquidu).
  • Na mechanické poškození zboží uživatelem (kupujícím).
  • Na nevyhovující produkt (nejedná se o reklamaci, ale vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě)
  • Na závady vzniklé během přepravy. V takovém případě je zapotřebí postupovat dle bodu"...zboží mi bylo doručeno poškozené přepravcem" výše.

 

Doplňující informace:

  • V případě neoprávněné reklamace může být požadována úhrada nákladů spojených s reklamačním řízením, popř. náklady spojené s přepravou zboží zpět ke kupujícímu.
  • V případě, že si nejste jisti, jestli se jedná o závadu na výrobku nebo vadu vzniklou běžným opotřebením, kontaktujte nás e-mailem na smokepipe@seznam.cz, rádi vám pomůžeme.