Postup při reklamaci
Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace, prosíme, postupujte dle uvedených informací.
Jak postupovat když...
1. Zboží bylo doručeno nekompletní, nebo neodpovídá popisu produktu:
- Neprodleně nás kontaktujte e-mailem na smokepipe@seznam.cz, nebo na telefonním čísle +420 724 287 353.
- Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
2. Zboží mi bylo doručeno poškozené přepravcem:
- V první řadě vždy prosíme řádně zkontrolujte stav zásilky při převzetí.
- Jeví-li zásilka známky poškození, nepřebírejte ji.
- Je-li zboží poškozeno i přesto, že obal zásilky nebyl poškozen, kontaktujte co nejdříve přepravce:
- PPL - kontaktujte přepravní službu nejpozději do 2 prac. dnů na tel. čísle: 844 775 775.
- Česká pošta - skutečnost o poškození zásilky oznamte v den doručení na kterékoliv pobočce České pošty.
- Po sepsání reklamačního protokolu s přepravcem nás kontaktujte na smokepipe@seznam.cz.
3. Na zboží se vyskytuje závada:
- V případě, že se na zboží vyskytuje výrobní vada, postupujte dle níže uvedených bodů.
Co je potřeba doložit?
- Abyste nemuseli k reklamaci zasílat celý set zakoupeného zboží (např. sada elektronické cigarety), doporučujeme v první řadě identifikovat vadný díl. Pokud nejste schopni sami identifikovat vadný díl, zašlete k reklamaci kompletní balení produktu.
- K reklamovanému zboží přidejte vyplněný reklamační list a kopii faktury, urychlíte tak výrazně vyřízení reklamace.
Jak zboží odeslat?
- Reklamované zboží doporučujeme před odesláním řádně zabalit (např. do bublinkové obálky), abyste zabránili případnému dalšímu poškození při přepravě.
- Společně s vyplněným reklamačním listem zašlete zboží na adresu: Tomáš Cigánik (SmokePipe.cz), Valdštejnova 1560/13, 350 02 Cheb.
- Zásilku pojistěte na hodnotu zboží, za případné další poškození při přepravě ručí dopravce.
- Zboží neodesílejte na dobírku (za peníze), nebude přijato.
Jaká je lhůta pro vyřízení
- Vaše reklamace bude vyřízena nejdéle do 30ti dnů.
Na jaké zboží nebo typ reklamace se záruka nevztahuje?
- V případě, že se nejedná o vadu výrobku, ale vadu vzniklou běžným opotřebením (např. slabší tvorba páry, přepálená spirálka v atomizéru apod).
- Na subjektivní názory chuti (např. nevyhovující příchuť e-liquidu).
- Na mechanické poškození zboží uživatelem (kupujícím).
- Na nevyhovující produkt (nejedná se o reklamaci, ale vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě)
- Na závady vzniklé během přepravy. V takovém případě je zapotřebí postupovat dle bodu"...zboží mi bylo doručeno poškozené přepravcem" výše.
Doplňující informace
- V případě neoprávněné reklamace může být požadována úhrada nákladů spojených s reklamačním řízením, popř. náklady spojené s přepravou zboží zpět ke kupujícímu.
- V případě, že si nejste jisti, jestli se jedná o závadu na výrobku nebo vadu vzniklou běžným opotřebením, kontaktujte nás e-mailem na smokepipe@seznam.cz, rádi vám pomůžeme.
- Celé znění platného Reklamačního řádu.